МІЙ ДОСВІД.
Сучасна дитина, в силу нинішнього прогресу, поступово втрачає бажання вчитися. Чому? Це питання постійно на порядку денному і для педагогів, і для батьків, і для науковців. Все частіше спостерігається зниження зацікавленості учнів до навчання, хоча для їх розвитку застосовуються в практиці новітні, сучасні методи і технології навчання. Причину проблеми пояснити просто – дитина не розуміє, навіщо їй це потрібно. З переоцінкою цінностей, пріоритетів, цілей і завдань навчання та виховання дітей актуальною стає проблема формування дитячої особистості, виявлення та розвиток її здібностей, набуття досвіду пізнання.
Проблема, над якою я працюю -
"Формування математичних та життєвих компетентностей засобами ІКТ".
Як викладати математику, щоб у школярів не втрачалась зацікавленість до предмета, щоб праця давала високий результат?
Пропоную для перегляду опис власного педагогічного досвіду з розв'язанням проблеми, над якою я працюю:
Формування математичних компетентностей.
https://docs.google.com/document/d/1uPoNoBP3vLsCoOotnaQHA_9hU45KcJlEwXBJSajc0Vw/edit
ПУБЛІКАЦІЇ
сторінка на заповіках... http://zw.ciit.zp.ua/index.php/:Elena-elenka
---------------------------------------------------------------------------------------
Немає коментарів:
Дописати коментар