колегам

МІЙ ДОСВІД.

Сучасна дитина, в силу нинішнього прогресу, поступово втрачає бажання вчитися. Чому? Це питання постійно на порядку денному і для педагогів, і для батьків,  і для науковців. Все частіше спостерігається зниження зацікавленості учнів до навчання, хоча для їх розвитку застосовуються в практиці новітні, сучасні методи і технології навчання. Причину проблеми пояснити просто – дитина не розуміє, навіщо їй це потрібно. З переоцінкою цінностей,  пріоритетів, цілей і завдань навчання та виховання дітей актуальною стає проблема формування дитячої особистості, виявлення та розвиток її здібностей, набуття досвіду пізнання.


Проблема, над якою я працюю - 

"Формування математичних та життєвих                                                                   компетентностей засобами ІКТ".

    

Як викладати математику, щоб у школярів не втрачалась зацікавленість до предмета, щоб праця давала високий результат?

Пропоную для перегляду опис власного педагогічного досвіду з розв'язанням проблеми, над якою я працюю:

https://docs.google.com/document/d/1uJqYSYkad7oAZS9uD6N8BnE5jgCtfjw1GULknG2pRyQ/edit#



















                      Формування математичних компетентностей.
https://docs.google.com/document/d/1uPoNoBP3vLsCoOotnaQHA_9hU45KcJlEwXBJSajc0Vw/edit













ПУБЛІКАЦІЇ

сторінка на заповіках... http://zw.ciit.zp.ua/index.php/:Elena-elenka

 ---------------------------------------------------------------------------------------

Немає коментарів:

Дописати коментар